Ozozge_ Merhaba arkadaşlar . 27. Haftama girdim 3 gündür mide bulantısı başladı .akşam ve Geceleri oluyordu bugün sabahtan beri geçmedi . Normal mi aynı durumu yaşayan var mı ? Doktora da gitmedim ama korkuyorum birşey mi oldu diye