ayoLNolduYine Çarşamba akşam vermiştim 10,42 özel hastanede verdim , bugün sağlık ocağında verdim 54,68 çıkmış yanında negatif yazması ayrı sinir bozucu . Sizce azmı kızlar ya 🙄
323832 ayoLNolduYine farklı yerlerde verilen kan sonuclarinin arasinda da fark oluyo ama beta normal duzeyde gözüküyo
Sulemelih ayoLNolduYine gün aşırı 2 katına çıkması gerekiyo cıkmış zaten niye az olsun ki gayet yeterli bence 🤗
edaa1402 @ayoLNolduYine bana normal gibi geldi canım ama sen kan vermeye devam et kese gözükene kadar o arada da iş yapmamaya çalış dinlen
ayoLNolduYine 323832 evet az önce doktora da sordum yumurtlama 11. Gün ve adete 5-6gün var beta normal dedi
ayoLNolduYine Sulemelih teşekkür ederim artış var normal dedi doktor az önce sordum pazartesi yine vereceğim bakalım
323832 ayoLNolduYine aynen bencede normal ben adete 10 gun kala 7.7 ile ogrendim senin daha adetine varmis o deger yukselir zaten merak etme canim beta 5 ustu gebelik sayiliyo