3 4 haftalık gebeyim dün akşam lekem gelmiş peçeteyi kirletecek kadar ama çamaşırıma falan bulaşmamış. Acile gittik ultrason da göremedi henüz küçük diye beta hcg düşmüş son 4 günden bu yana 2868 den 2011e kadar şu an çok fazla kanamam yok ağrım falan da yok pazartesi tekrar bakalım dedi doktor düşük olabilir mi acaba böyle bi şey yaşayan var mı lütfen bana yardımcı olun 😔😔