Sedavedoga Kızlar bugün benim kullandığım folik asit bitti şuan 11 haftalığız doktora gitmeme 10 gün var acaba kendim alıp mı kullansam mı yoksa doktoru mu beklesem yardımcı olabilir misiniz bilgisi olan var mı ?
edkrcy Sedavedoga devam etmenizin zararı olmaz diye düşünüyorum zaten 10 gün kullanıp doktora gidiceksiniz ama doktorla iletişime geçebiliyosanız instagram whatsapp vb yinede bı danışın isterseniz içiniz rahat etsin
melegimhosgeldin1 Sedavedoga 12 haftadan sonra kullanma dedi benim doktorum ama sizin durumunuz nedir bilemem
mothertobe1994 Folik asit surekli kullanacagin bir takviye oldugu icin hic birakmamaniz lazim. Bebegin gelisimi icin onemlidir.
Nazugrak-16 Ben 2 ay boyunca kullandım ama ara ara çünkü onu bile kusarak cikartiyordum şuan D vitamini yazdı
Sedavedoga edkrcy bu doktora ilk kez gidicem o yüzden hiç tanımıyorum yeni doğum paketi aldım o yüzden
Sedavedoga melegimhosgeldin1 onu bende bilmiyorum açıkçası 6. Haftada gitmiştim doktora o kadar mecburen 10 gün beklicez doktor için