Damlaglk Kızlar ikili taramada PAPP-a 5 .44 çıkmış sizce noml mi bılgısı olan varmi hatameye gıdemedım Internet’ten baktım sonuçlarıma ???
EsraakanY Damlaglk doktorun incelemedi mi canım? Ben yaptırdım bir hafta sonra sonuçlar çıkınca doktorum şahsen kendi arayıp bilgilendirdi
Damlaglk EsraakanY yok canım Bnde gıdemedım maalesef sonuçlara baktım ıyı mi kötümü kafam karıştı şimdi
EsraakanY Damlaglk bence kafanı karıştırma hiç ya insan sadece stres yapıyor o da bebeği üzüyor. Yakınlarda hastane yok mu ya da doktorunu ara değerleri söyle yardımcı olur illaki