Merak eden hamile arkadaşlar için bende tecrübemi yazayım fikir sahibi olun🤗 35 haftamın son gününde normal kontrol için gittiğimizde bebeğimizin kısa zamanda baya kilo almasından kaynaklı sanırsam doktorum o an birde muayene yapalım dedi, ben uzanırken yanında çalışan bayan geldi pantolonumu çıkarttı doktorda nazikçe önce jelini sürdü sonra güzel güzel konuşarak işaret ve orta parmağıyla kontrol etti hatta çatı kemiklerimd dokunarak bak bunlar kemiklerin diye belirtti, yani ben aniden olmasına rağmen öle çok kasılmadım acıda çekmedim hatta sonrasında da hiçbirşey yaşamadım..ama diğer arkadaşların dedikleri gibi belki bünyeyle alakalı belki doktor yaklaşımıyla alakalı