Busraerkr Kızlar bu benim ilk gebeliğim bazen sol ya da sağ tarafıma uzandigimda rahim tarafinda hafif bir kıpırtı hissediyorum aşağılarda ama aşağıda olduğu için acaba bebek değil mi diye de düşünüyorum
hilalmami Busraerkr bebek olabilir benimde öyleydi böyle gıdıklama gibi kasıkların ordaydı sonra büyüdükce yukarıda net hareketleri hissettim. 16-17 gibi hissettim bende ilk gebeliğim şuan 25. Haftadayım
Zekiye_27 Busraerkr günü gününe aynıyız benimde öyle oluyor pıt pıt atıyor sanki 🥰cinsiyetiniz belli mi acaba