EsraakanY Arkadaşlar yine ben. Ben çift taraflı kalça çıkıklığı ile doğdum. O zamanki ortopedi uzmanı benim için normal doğum yapamaz demiş rapor vermiş. Tabi yıllar geçti şimdi hamileyim ve kendi doktorum ortopedi uzmanı ne söylerse onu yapalım muayene ol dedi fizyoterapist kesinlikle yapmamalısın dedi başka bir kadın doğumcu yapabilirsin sezeryana kaçmanın yolunu arıyor doktorlar dedi. Oysa kendi doktorum o kadar saygılı ki uzmanlar ne önerirse yapalım demişti. Şimdi kafam çok karışık kime güvencem uzmanlar bile çelişiyor. Aranızda bu durumda olan var mı? Ha bu basit bir şey de değil topallamaya itebiliyormuş :(
Purple EsraakanY bnde kucukken kalca cikik dogmusum ameliyat oldum belli olmuyo ama su an bnde hamileym 5 aylik doktorlar senin dedgn gbi normal dogum veya sezaryene karar veremiyo bn korkuyorm nasl olack hic bilmiyorum
Esra___ EsraakanY ben olsam asla riske atmazdım Cnmm tmm normal Doğum doğal olan ama sezeryana da öcü gözüyle bakmamak lazım kaldı ki çoğu kadın sırf korktuğu için sezeryan oluyor tabi uzmanların görüşü de çok önemli ama ben asla riske atmazdım
Tubad EsraakanY benim görümdem aynı dertten muzdarip ve iki doğumunu da sezaryen olarak yaptı doktoru normal doğumu yapamazsın dedi
Burcu59 Canım böyle bisey yasamadim bilmiyorum fakat yinede riske atmaya gerek yok diyorum. Takipli doktorun seni daha iyi biliyordur ki sezeryanda kötü birsey degil ve herkes normal dogum yapacak bisey yok. En önemlisi anne ve bebegin saglıgı icin hangisi olacaksa o olmalı bence
EsraakanY Purple evet ya benimde belli olan bir şey yok ama hani çok ağır işler yapsam kalçalarım ağrır. Biri yap dedi bir yapma dedi. Yengem normal doğum yaptı topallamaya başladı. Hep kaldım ortada
Purple EsraakanY bnm doktorda sezaryen gbi dedi bna ama iste bilmiyorm boyle seyler duydkca dha cok korkyrum
Purple EsraakanY ne ypalm sezaryen olmak daha iyi aksar gbi yurursek allh korusun ilerde cok sknti olur