Merhaba kızlar mutfağında biraz değişiklik istiyorum dolaplarım güzel 4 senelik zaten degistirmeyecegim sadece kuplarini değiştireceğim tezgahın eski modellerden evlenirken daha yeni olduğu için güzel değil değiştirin demedim ama smdi baya sıkıldım boyamayı düşünmüştüm ama atıyormuş boya kaplama düşünüyorum şuan yaptırdınız mi hiç nereden aldınız kaplamasıni memnunmusunuz birde tuvalet fayabslarini da değiştirmek istiyorum orayada kaplama olur mu sizce. Minik dekor ornekleriniz varsa onlara da açığım ❤️