Sedamete Miya-m 31 haftalığım hala kullanıyorum en zararsızı prilam ki ilk 3 ayımda ağırlarını kullanmıştım artık daha hafif bulantım
Nazugrak-16 Miya-m ben kullansam da aynıydı sabahları bulantım vardı diye kalktigim gibi 2 kaşık yoğurt yiyordum bir tek o kesiyor
Minigim--2 Miya-m inşallah kolay rahatlık senin gibi bende baş etmeye çalıştım ilk zamanlar ama çok kötü oluyordum kullanınca ohh bee niye en başlarda istemedim dedim rabbim saglicakla kucağına aldırmayı nasip etsin inşallah