Merhabalar benim karnım 4. Aydan beri çok sert ve gergindir hiç yumuşak olmazdı. Yaklaşık 2 aydır su fazlalığım olduğu söyleniyor tedavi görünüyorum. 2 haftadır da sıkı şeker diyeti yapıyorum. Bugün karnım çok tuhaf bir şekilde yumuşak. Yani yine büyük ama göbek deliğimin oraya elimi koyunca yumuşak eskisi gibi değil. Endişelendim ama bebeğimin hareketlerini hissediyorum kıpır kıpır. 30+3 teyim. Sizce bu iyiye mi işaret bebek pozisyon mu değiştirdi ya da doktora görünmem gerekir mi? Kontrolüm pazartesi. Hem sevindim belki suyum normale dönüyordur diye hem şaşkınım korktum ilk kez oluyor