Şimdi arkadaşlar biraz da utanıyorum söylerken ben sürekli altıma kaçırıyorum hamileliğimin 20. Haftasından beri hapşırınca öksürünce altıma kaçırıyordum, şimdi baya baya kaçırıyorum bazen zor yetişiyorum pijamalarımı indirmeye kalmadan kaçıyor, aynı durumu yaşayan var mı? Baktım Internette de hormonlar yüzünden kaslarımız gevsiyormus ondan oluyormuş sizde de var mı