Ben 37 haftalık hamileyim bugün gittim ağdaya ve hayatımda ilk kez özel bölgeye ağda yaptırdım. Daha önce lazere gitmiştim 5 6 seans evet ağda acıyor acımıyor diyemem ama ben lazere dayanmış biri olarak ağda daha iyi diyebilirim. Bide ilk kez yaptırdığım için bi tık zorlandım. Bundan sonra daha ince çıkacağını düşünüyorum tüylerin ağdaya devam ederim. Anlık ağrıyor ortalama 15 dk sürdü özel bölge kalça ve koltuk altı. Ağda bitti acısıda hemen geçti