Esra93 Kızlar ben doğurdum sabah 8de suyum geldi 10da hastaneye geldim 12:45de doğurdum bebeğimin odaya gelmesini bekliyorum Allahım hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah 😍♥️
Aysehatun Esra93 maşallah canım sağlıkla huzurla büyüt bebeğini inşallah,kaç haftalıkken doğum yaptın
Merwe60 Esra93 benim de oğlum adı Göktuğ olacak isimleri gibi doğum şekilleri de benzer inşallah bayagi kısa sürmüş ne güzel maşallah 😊
mineeeee Şükürler olsun canm. Rabbim analı babalı büyütmeyi nasip etsin isnallah.Darisi biz hamişlere olsun