LauraG Normalde düsük ise 9-6, 8-5 gibi, biraz yüksek. Ama degilse normal. Kalp atisi da hafif yüksek. Gebrlikte normal sayiliyor ama. Benim 136 yi buldugu olmustu kalp atisi.
Oznurtopal Hifabebekk kaç haftalık gebesiniz ki gebeliğe bağlı olamaz mı bir de ben aç olduğumda midem bulanırdı😑
Summerwine Hifabebekk o zaman bir doktora görünün nolur nolmaz.Ya da en azından bir ebenizle görüşün.