Merhaba herkese,
Pazartesi günü mega medipol hastanesinde sezeryanla doğumum olacak. İki gün kalacağım. Acaba hastanede doğum yapanlar özellikle bunu koy dediğiniz bir şey var mı? Örneğin bazı hastaneler mama, bebek bezi, göğüs pompası vermiyorlar veya şampuan havlu gibi eşyaları kendiniz getirin diyorlar. Ayrıca bebek için set veriliyor mu? Bebeğe de şampuan havlu gerekli mi?