Kizlar malum fiyatlar almis başını gidiyor . Haliyle özel e gitmek lüks oldu. 26 haftalığız ve şu ana kadar doğru düzgün doktor seçimi yapamadim . Şehir hastanesinde doğum yapmayi dusunuyorum . 2. Gebeligim ve ilki sezeryan. Daha once şehir hastanesinde doğum yapıp ta memnun kalan oldu mu . Ya da hangi doktor a muayene oluyorsunuz . Bilgilerinize ihtiyacım var. Teşekkürler 🌺🌺🌺