1997nur 24.haftadayim ve bugun kontrolde bebegimin sağ böbreğinde genişlik var dedi doktor geçiyormuş sonralari ama ben stres yaptım durumu yaşayan var mi
Zeynepenise 1997nur erkek mi bebiş ? Bizde de aynı sorun var erkekler de görülme sıklığı daha fazlaymış takip ediliyor genel de geçiyormuş sonrasında
Asiye21 1997nur Benim bebekte de var 22. Haftada söylemişti doktor bu şekilde kalır daha fazla büyümez bi sağlık sorunu da teşkil etmez demişti korkmayın stres yapmanıza gerek yok.
Minnakminni 1997nur benimde bebeğimde son haftalara doğru oluşmuştu 6 ayda bir kontrole gidiyoruz oğlum bir yaşında herhangi bir büyüme yok zamanla kaybolur dedi doktor bir sağlık sorunu da oluşturmadı korkmayın
-Meltem123- Bugün banada doktor aynısını söyledi benim bebeğimde erkek erkek bebeklerin çoğunda olur normal takip edicez dedi bide erken sünnet olması gerekir dedi sünnetle nasıl bir bağlantısı var hiç anlamadım ama
1997nur -Meltem123- idrar biraz böbreklere kactigindan o yüzden geniş oluyormuş belki ondan dolayıdır…
bhrckkk Benm bebeğimde de vardı. 36. Haftada sorduğumda düzelmiş dedi. Minimal olduğu sürece sıkıntı yok demişti öncesinde de.