Mutlulugumm Kacinci haftada sezeryan oldunuz kizlar doktor ablama 37+6 da gel demos yani 6 gun var ama genelde 39dan sonra oluyomus bu ne kadar dogru sizce
Nurayy28 Mutlulugumm belki kilosu fazladir bebeğin dogmasinda bir sorun gormemistir ondan alalim demislerdir dktrum 39 -40 hafta arası olur dedi bana
Sinem1051 38-39. Hafta ideal bence yarın 38-0 olacak bir hafta daha bekleyebilir sakıncalı bi durum yoksa