Gamzesubak Ya Denizlide yaşayıp elele mido bebek arabası kullanan var mı ya tam istediğim özellikleri taşıyor sipariş vericem ama tam da emin olamıyorum gelince beğenmezsem falan diye. Kullanan varsa eksileri artıları yazabilir mi🙈
Gamzesubak Ysmnrn yok öyle bi şart yokta hani görüşürsek arabaya bakmak istersem falan diye yoksa tabi ki her yerden fikrini paylaşan olursa cok sevinirim😇
Denisss37 Bende aldım henüz kullanmadım ama gelince hemen kurduk. Şimdilik güzel sağlam ve sürüşü kolay. Ama denizli de değilim ☺️
Gamzesubak Denisss37 katlanması kolay mı. Oturma unitesinin kucuklugunden bahsedilmis bikac yerde ama sizce nasil
Denisss37 Gamzesubak Yani daha ne kadar büyük olabilir bilmiyorum ama yeterli bence. Gözüme küçük gelmedi. Katlaması tek elle değil iki el ile yapılıyor ama bence gayet güzel ☺️ Kullandıkça daha pratik hale gelir diye düşünüyorum.
Denisss37 Gamzesubak piyasada daha ucuza daha gösterişli arabalar var ama sağlamlık açısından gayet güzel. Buda önemliydi benim için.
Gamzesubak Denisss37 puset takmasi çıkarması nasil kolay mi mesela icinde agirlikla zorlanmadan takilip cikarilabilir mi
Gamzesubak Denisss37 Yani gosterisinden cok kullanisli olmasi ve cocugumun rahatca kullanabilecegi son zamana kadar kullanmasini istiyorum . Yoksa yine travel sistem ayri ayri katlanan kullanissiz hantal ama görüntüsü cok güzel arabalar var haklısınız ama görüntü olarak mido da bence gayet hos kibar görünüyor