MadameHappy34 Kızlar bir bakar mısınız?? Tansiyon dan hiç anlamıyorum ani baş dönmesi halsizlik yorgunluk yaşıyorum..
A_syma MadameHappy34 Benim tansiyonum surekli 9/5 Dusuk tansiyon diye geciyor. Ancak surekli boyle olan kisilerde normal kabul ediliyor. Dahada dusmemesine dikkat edin. Bas donmeniz bu sebepten Yuksek tansiyon daha tehlikeli.
Tbsra95 MadameHappy34 biraz düşük oturun dinlenin çikolata yiyin bir parça veya ayran için ama normal ayran tuzlu değil az düşük olduğu için hemen dengeler