Anonimmm95 Merhabalar. Bugün 24+4 olduk. Boyum 147 cm. Yaptığım araştırmalara göre 150 nin altı normal doğum önerilmiyor. Bu konuda bilgisi olan veya başına gelen var mı?
Fatmaclk96 Anonimmm95 Canım tamamen çatı ile alakalı bende yaptım yeni doğum 1,50 boy ama bebeğim iri değildi o yüzden doktor sıkıntı görmedi