merhaba arkadaşlar ben de hem arka tarafta hem ön tarafta genital siğiller çıktı ve kopardıkça kanıyor doktorum da bunları doğumdan sonra yaktır dedi doğumum sezaryen olucak ama doğuma giderken temizliğimi neyle yapıcam bilmiyorum makine kullanmıyorum tüy dökücü krem de zararlı diye birkaç yazı okudum jilet zaten mümkün değil ne yapacağım şaşırdım kaldım valla nolur bi akıl verin 🥹