25 haftalığım hamüleliğimün başından beri kusmamıştım hiç bugün kahvaltıda su böreği simit börek vs yedim fırından almıştık hepsini kahvaltıdan sonra deli gibi kustum ne var ne yok çıkardım hastaneye gitmelimiyim şuan normalim uzanıyorum zehirlenme vs varmıdır ki