Daisy0000 Kızlar bugün 2li taramaya girdim,normalde 10 haftalık diye biliyordum(doktor önceki gidişimde geç döllenme demişti) şimdi 11+3 dedi. Cinsiyet tahmini için daha erken olduğunu biliyorum ama var mı tahmininiz?
gamzeayannn Daisy0000 bazı doktorlar 12. Haftada söylüyormuş benim kontrolüm 12+4 olacakken gideceğim acaba öğrenebilirmiyim ?
Esra-06g Daisy0000 bende tam 11+3 de ikili tarama için gittim doktora cinsiyeti sordum erken dedi bir tahminle bulunun dedim kız dedi sonra 13 de bi daha gittim bacak arası boş dedi ama bu kız olduğu anamla gelmez bazı bebeklerin geç oluyor dedi 15+5 de gittim bı sefer erkek dedi 😊 18 oldum gittim cinsiyeti erkek
2412eylul Mustafayigitvebeytugannesi ya ne güzel ben kızıma hamileykende Mustafa hocaya gidiyordum şimdi ikinci geliyor yine devam
Ummu1234 AdaKaranfili alakası var mı bilmiyorum ama benim kese yuvarlak kız dediler sizin erkek olabilir mi acaba🙂
Mustafayigitvebeytugannesi 2412eylul evet bende iki oğlumda da gittim büyük oglum 5 yaşında küçük oğlum 1 yaşında şimdi yine gidiyorum. Medical palace hastanesindeydi Erciyes geçmiş 😊
Nazlison 3kuzuAnnesiyim  Banada bakar mısınız
AdaKaranfili Ummu1234 bilmiyorum canim. Burda bir kaç arkadaş kesin dillə erkek dedilerde .benimde içime doğan erkek nədənsə.oyle hiss ediyorum en basindan
Ummu1234 AdaKaranfili sen ne hissediyorsan o olur ben kız hissettim baştan beri herkes bana erkek dedi 😍 sağlıklı olsunlarda❤️❤️❤️