Yesraan ben yaptırdım ve ne bir + sı oldu ne bir - si ama benim şekerim hep düşük çıkıyor bunu görmüş olduk şeker yüklemesinde de ona göre beslenmeye başladım, kimisinde yüksek çıkıyor diyabet bebek olmaması için diyet uygulanıyor bence yaptırılmalı. Açlık şekerim 60 tokluk şekerim 100 110 çıkıyor genelde ve o kadar tatlı yememe rağmen..