Devlet Hastanesinde çalışan kadın doğumcular neden hoşgörü ve saygı sevgiden yoksun. Gerçekten anlamıyorum ya özel hastanelerde bir sürü para bebeğimin sağlığı her şeyden önemli para gözümüze bile gelmiyor ama gerçekten devlet hastanesine gitmekten tiksindim ya var mı benim gibi böyle şeyler yaşayan ?