Beyzabaltacioglu Kızlar 13 haftalık hamileyim. Yarım saat önce aşırı yanmam oldu az knce kontrol ettiğimde lekelenmem olduğunu farketttim normal mi sizce. Yaşayan var mı. İnternete baktım dusuk fetal olum erken doğum falan diyor. Korkmalı mıyım lütfen yardımcı olun.
Happycatt Beyzabaltacioglu canım doktora gitmelisin bence tahminlerle hareket etme benimde oldu ilk 3 ay sürekli her olduğunda da doktora gittim sende aksatmamalısın 🙏🌸
Susamtohumununannesi Beyzabaltacioglu internete bakmayım lütfen oraya başım ağrıyor yazsak beyin kanseri çöküyoruz doktorunuz en doğru değerlendirmeyi yapar önlem almakta fayda var. Sağlıkla geldin minik bebiş
2022bebeki Beyzabaltacioglu Doktorunuza haber vermelisiniz burdakiler ancak tecrübelerini paylaşır. İnternette her sey doğru sonucu vermiyor maalesef . Dinlenin hafif isler yapin doktorunuzdan bilgi alana kadar
catandgirlmom Beyzabaltacioglu 13 haftada lekelenme kanama gibi olaylar ciddiye alınır hemen doktora gidin bir şey varsa erkenden müdahale edilir