Safiyenurrr 26+4 haftalığım geceleri gaz sancım çok oluypr 3 4 gecedir böyleyim napıcamı şaşırdım resmen
Mervekara5 Safiyenurrr canım doktorum bana probiyotik verdi nbl gold haftamız aynı benim de çok oluyordu şuan rahatım istersen alıp kullanabilirsin sende
Safiyenurrr Mervekara5 uykumda oluyor şaka gibi gece sürekli uyaniyordum doğum sancısı mı dedim bu neydi yani doktoruma sormayı unutuyorum eczaneden mi alıyırsun canım doktorun yazması mı gerek