diilan95 Kızlar merhaba 39.haftama girdim bugün. Dün nst de10 dakikada bir sancım çıktı ama yatış yapmadı doktor. Şimdi de bir ağrım yok sizce ne zaman doğururum :(
sliya30 diilan95 doğumu Allah bilir benimde sabah nişanım geldi sancı yada suyumu bekliyorum hastaneye gitmedim 39+5
Thaaa diilan95 benımde Salı sezeryan ile doğum olacak ama 2 geceden beri bel ağrım kaşık agrılarm çoğaldı sabah gecıyor fakat bu sabah sol tarafımda geçmeyen bı ınce agrı var sol bacagmda agrıo bebek haraketlerı ıyı şükür önce gelir mı dıe şüphelenmıyor degılım