ilayda_8 27 haftalık hamileyim ağrılarım oluyordu toko ya bağladılar sancilarim çıktı il e sevk edildim serum taktilar tekrar tokoya bağladılar sancı var ama az eve gidebilirsin dediler eve geldim halen devam ediyor yaşayan oldumu
Seydo54 ilayda_8 benimde bebegim cok asagida hareket ettikce asagima agrilar giriyor sag sol kasik agrim oluyor ama bel agrim yok, cok erken bu agrilar..
Mervekara5 ilayda_8 benim de kasık ağrım çok fazla ama iltihap çıktı idrar yollarımda sebep bu mu anlamadım