3kuzuAnnesiyim Rhldelice canım sadece gördüğüme göre tahmin yapıorum netliğini anca doktorun teyit edebilir:)
Busraeylul Merhaba canım bizim cinsiyet hala belli olmadı 14+3 dede göstermedi pozisyonu çok kötü dedi doktor @3kuzuAnnesiyim
Mervenrdrmz 3kuzuAnnesiyim bu da benim bebişimin 12 haftalık hali şu an 14 haftalık olduk ama 4 gün sonra kontrolümüz sabredemiyorum artık 🥹🥹
Busraeylul 3kuzuAnnesiyim 13 haftalıkken erkek demiştiniz ben de merak ettim tahmininiz aynı mi diye . Şimdi kız gibi mi gördünüz :) bakalım hayırlısı teşekkür ederim 🙂
Busraeylul @“DilSimAl” şuanki fotoda mı eskisinde mi net değil . Anlayamadım bakalım 2 ocakta randevum var o zaman net birşey söylerler umarım :)