Kızlar sonucum kötümü tsh iiçin ilaç kullanıyorum
Bnmv-1 bi sıkıntı yok
Bnmv-1 2.5 altı olması lazımdı sonuclar gayet ıyı
Lavin_26gul kırmızı görünce korktum