Doktor, Kağan Kocatepe yüksek sesin bebekte tranvatik bir duruma sebep olacağını söylüyor. Youtube videosundan izlemiştim. Bebek yüksek ses olunca ya kaçma refleksinden dolayı aşırı hareketlenip panik oluyormuş, yada saklanma refleksiyle bir bölgede sertleşip kalıyormuş karında. Anlam veremiyomuş ve korkuyomuş anlıycağınız. 🫣 bende çok sevdiğim seksendört konserine bu sebepten gidemedim açıkcası, birde arkol, sigaralı ortam ben hamileyim kafamda bir süre sonra götürmezdi diye düşündüm. Ha bide şeyde sebeptı, kalabalık olacağı için Allah korusun millet coşarken hamile olduğumu görmeden karnıma vurabilirlerdi, iteyebilirlerdi felan fişman. Ben bu sebeplerden tercih etmemiştim açıkcası. 🫣