Busss35 Merhaba hanımlar, bu dönemde mantar enfeksiyonu geçirenler var mı ? Nasıl kurtuldunuz herhangi bir risk var mı? 🤦🏼♀️🥺
elvinimmm Bende de mantar oldu akintim vardı renksiz kokusuz doktor alttan muayene etti mantar başlangıcı dedi fitil verdi sut kesigi gibi Akıntim oldu icindeki pisliği akitti 4 tane vardı içinde 3 gunde bir yapıyodum daha sonra kaşıntı basladi bende baska bi fitil.ve krem verdi 2 gunde bitirdi tum mantari surekli camasirinizi değiştirin ve kendinizi kuru tutun akintiniz oluyosa
Busss35 elvinimmm çamaşır temizliğine çok dikkat ediyorum ama uzun sürdü geçmiyor. Doktorum donaxyl fitil hipokort krem verdi geçmez ise flucan kapsül 1 tane içebilirsin dedi dün içtim umarım geçer 🙏🏻
Tgcccc elvinimmm merhaba,mantar oldugunuzu nasıl anladınız aceba? Bendeki belirtilerin ne oldugunu anlamaya calisiyordum da
A_syma Busss35 Isimleri hatirlamiyorum canim. Doktor yazmadan kullanmamalisin zaten ilac onerisi alma derim 🌸
A_syma Tgcccc Kaşıntı , akıntı , idrarda yanma belirtileri oluyor. Ileri boyuttaysa benimki oyle oluyor basladimi kabarma ,kizarma tahris durumlarida oluyor.
elvinimmm Tgcccc bende sadece kokusuz seffaf akıntı vardı islaklik gibi doktora soyleyince muayene etti mantar baslancigi dedi bende kaşıntı daha sonra basladi
Tgcccc A_syma genel olarak sadece beyazımsı bi akıntım var 8+5 hamileyim şüphelenmeli miyim bilmiyorum 🤗
A_syma Tgcccc Sadece akintiyla var yada yok diyemeyiz canim. Doktor daha iyi bilir. Benim bariz mantar yillardir var alistim galiba oyuzden kasinti basladimi diyorum geldi benimki gene 😂