AlmiraAnnesi newbabyno2 ben ücret vermedim özel odaya normal ücreti ne kadar bilmiyorum da iki kişilik odalara eşin girmesi biraz sıkıntı kadın doğum servisi olunca belirli saatler içinde giriliyodu en son
Sezenay Smyyglgn54 13 haftalık olduk bi kez çilekli pasta aserdim daha yok ne tatlılar yapıyorum tadına bakmıyorum bende hep tuzlu yemek aserme durumu var.
ebrusen34 bende hep tatlı aşeriyorum vallahi başka birşey yemesem olur o derece.devamlı kendimi tutuyorum aşırıya kaçmamak için yoksa limitsiz yerim :) kız çocuklarında eksi tuzlu derler ama bende tamtersi oldu :)