nazsenturk-60 Kalbinde parlaklık görenler nasıl bi yol izlendi ne yapılması gerekiyor süreciniz nasıl geçti? Doktordan yeni çıktım böyle söyledi sağ tarafında dedi.
zu98yb nazsenturk-60 sadece kalbinde parlaklik mi var dedi yoksa baska bulgu da varmiydi canim? Benim bebeğim icin de oyle söylediler. Doktor bana ikili test yaptirdin mi diye sordu evet düşük risk cikti dedim. Bir cok bebekte detayli ultrasonda kalpte parlaklik görünüyor bu hamileligin ilerleyen haftalarinda geciyor veya doğumdan sonra da gecebiliyor baska bir bulgu yoksa tek basina kalpte parlaklik bir sorun yaratmiyor demişti.
OzgeSrc nazsenturk-60 ilk gebeligimde detayli ultrasonda kalbinde parlaklik oldugu soylenmisti tabi baya korkuttular down sendromu belirtisi falan bostan yerw hamileligimi zehir ettiler. Fetal eko cekilmesi onerildi yani kalbine bakildi temiz cikti.ozetle 3 bucum yasinda saglikli bi kizcem var🌸 endişe etmeyin bi cok hamileye soyleniyo bu zamanla kayboluyo
gamzosgamzos nazsenturk-60 benim bebeğimdede vardı herhangibir özel test yaptırmadık kızım doğdu şuan 8 aylık bir sorun yok çok şükür
nazsenturk-60 zu98yb bana da ikili test normal çıktıysa sorun teşkil etmiyor bizim için yaptirmasaydin nispt testi varmış onu önerirdim ama normal çıktığı için gerek yok dedi
zu98yb nazsenturk-60 evet çünkü bir cok bebekte görünebiliyormus kendi kendine geciyornus bana da perinatoloji uzmani oyle söylemişti. Kendi doktorum da rapora bakinca ilk sorduğu soru kalpteki parlaklik disinda bir bulgu var mi diye sormustu. Yani tek başına bir sorun yaratmiyor merak etme ☺☺
Bulutt61 Hamileligim banada ayni seyi soylediler down sendromun bulgularindan bitanesiymis ama burun kemigi ense kalinligi vs vs bunlar normaldi. Zamanla o parlaklik gecer dedi ayrintili ultroson yapan doktor
nazsenturk-60 Düzey iki kere yaptırdım ilkinde çıkmadı ikincisinde cikti. Sanirim o an ki durum bakalim. Şu hamililegimi başından beri bi rahat yatıp yaşayamadım :(
Asiye21 nazsenturk-60 Benimde bebeğimde sağ tarafta parlaklık çıktı perinatolojiye yönlendirildim (Karadeniz bölgesinin en iyi doktoru) ve gebeliğin son aylarında geçiyor dedi bi sağlık sorunu teşkil etmez eğer başka bir bulgu yoksa.
nazsenturk-60 Asiye21 başka bir bulgu yok sadece parlaklık, doğuma kadar görünecek mi yoksa gidiyor mu ?
Lavantakokusu64 nazsenturk-60 bizede denildi ilk radyoloji doktoru bakti kalbinde parlaklik var ama başka bulgulara rastlamadigim için dikkate almayacağım dedi. Genelde çoğu bebeklerde görülebiliyormus sonrası da geçiyormuş. Korkulacak bi durum degil dedi. Ben doktorumu değiştirdim ona söyledim böyle böyle die beni tekrar perinatoloji doktoruna yönlendirdi oda bakti dedi ben parlaklık görmüyorum gecmis olabilir dedi çok şükür
Lavantakokusu64 nazsenturk-60 26+3 haftalığız.. parlaklık görüldüğünde 21 haftalıktim Çarşamba günü girdim perinatolojiye yok dedi
Lavantakokusu64 nazsenturk-60 Samsun dayim ilk özele devam ediyordum doktorumdan memnundum ama doğumu devlette yapacağım için devlete geçtim
nazsenturk-60 Lavantakokusu64 ben özelde çektirdim perinatoloji Zeynep kamile gittim ilgilenmedi fikrinizi ve bi de mümkünse sizin bakmanızı istiyorum dedim e sana yap demişler daha ne bakalim dedi
lionmom Benim bebeğimdede aynı şekilde kalpte parlaklık dendi ama doktorum üstüne düşmedi bile sadece kalpte parlaklık zamanla kaybolucak bişey endişe etme dedi Allah korusun hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım korkmayın kendinize strese sokmayın 🙏🏻☺️
nazsenturk-60 lionmom benimde hem 2.duzey çeken perinatoloji hem kendi doktorum üzerinde durmadı ama ister istemez kafaya takıyorum
Lavantakokusu64 nazsenturk-60 Bende özel klinikte yaptırmıştım. Onun tam tersini ben devletteki doktora söyledim bana bakılmıştı raporunu getireyim isterseniz dedim tekrardan giripte kafaya niye takayım diyordum sen perinatolji ile görüş dedi raporu ona gösterdim tekrardan detaylı muayene etti parlaklık görmedim geçmiş dedi.