Aynen 32. Haftada doktorunuzdan calısabılır raporu alcaksınız işyerinde muhasebe bırımıne veya amırınıze verebilirsiniz. 37. Haftaya kadar o raporla calısabılırsınız ama siz baktınız 35ten sonra dayanamayacak gbıysenız bu seferde doktorunuzdan calısamaz raporu alıp işyerınde amıre verip izne o şekilde ayrılabılırsunız ılla 37ye kadar calısmk zorunda değilsiniz