Dilaraka unuttum ben sizi kusura bakmayın şimdi yazdım asistanına evet sizi direk doğumhaneye alıyorlarmış yanınızda ebe oluyormuş sizi suya sokup açılma olana kadar yanınızda o oluyormuş ama istediğiniz zaman eşiniz ya da yanınızdaki refakatçinizi görebiliyorsunuz kapıya çıkabiliyorsunuz onlar ara da içeri girebiliyormuş. Bende pazartesi doğum için yatıcam o zaman gördüklerimi yazarım buraya