Mehtapasyaaa Arkadaşlar sütünüz yetmediğinde hangi marka mama kullandınız yada kullanıyorsunuz çocuk doktorunuzun önerdiği markalar var mı?
Kekmez Mehtapasyaaa kesinlikle mama kullanmayın emzirin ilk bir ayın sonunda eğer kilo alımı yetersiz ise başlayın mamaya yazık bebeğinize