Merhaba anneler bebeğinin göbek çevresi ilerden olup sezeryan olan varmı? Benim dün kontrolüm vardı 39+2 ydi ama göbek çevresi 41 +6 çıktı ve doktor bebek doğum esnasında zarar görebilir sezeryan olma ihtimalin yüksek dedi diğer 2 doğumum normaldi başına gelen oldumu? Risk olarak takılabilir sakat kalabilir hatta öledebilir bebek dediler pazartesi değerlendirme yapacaklar erkenden burda ol ama sanki sezeryan olacakmış gibi hazırlıklı ol dediler