Kumsal_Gvz geçen ay banada aynısı oldu ne gebelik ne de adet belirtisi vardı ve adetim 2 hafta geçti o süreçte 3kere test yaptım negatif kan verdim oda negatif artık kafayı yemek üzereydim aşırı stres olmuştum sonra da zaten tam sökülemedim 7 gün boyunca sadece leke geldi. Sizi cok iyi anlıyorum cok kötü bir durum bu ayda tam söküldüm geçen ayın acısı çıktı diyebilirim 😂 şuan hala bitmiş değil leke şeklinde geliyor inşallah biterse ovulasyon testine başlıcamn