1prensannesi_ neden sinmedi içinize, bazen beklediğimiz cinsiyet olmayınca insan şaşkınlık yaşıyor kız istiyorsanız ondan olabilir benm ilkim kız şimdi oğlum olacak inşAllah 🙈🥰 Ben vallahi lohusa pedinden gümüş göğüs koruyucuğuna bezine biberona emziğe kadar herşeyi aldm yılbaşından sonra artarlar diye birde 2 aylıkken başladım tek tek almaya bir anda zorlanmamak için şuan eksiğim ağız mendili pişik kremi yüz kremi vücut losyonu şampuan falan kaldı onları da 37. Haftamda alrm dedim skt den dolayı, şampuanı siveno alacağım içeriği musteladan da temiz gerisini mustela düşünüyorum bebek deterjanı olarakta green clean veya siveno alrm 🙈