33+6 haftalığım. Geçen hafta kanamam olmuştu. Evde yatıyorum. 2-3 gündür ağır grip oldum. Gece uyuyamayacak kadar öksürüyorum. Bebeğimle zaten sıkıntılı zamanlar geçiriyoruz öksürünce çok hareketleniyor🥹 öksürük erken doğuma sebep olur mu kızlar? Kanama geçirmeseydim bu kadar korkmazdım ama hepsi birbirine karıştı çok korkuyorum😣🥹