Esra1260 Kızlar kürtajdan sonra adetlerim çok sancılı ve aşırı kanamalı geçiyor hiç böyle olmazdım bugün üçüncü günüm ama hala sancım var ve aşırı kanamam var neden böyle oluyor kürtaj olanlar bi bakabilirmi ?
Defnenaz Esra1260 Kürtaj sonrası adetinizin yoğun olması güzel. Ben 2 kez oldum kürtaj. 2.si 15 gün önce oldu ve adetimi bekliyorum. Yogun kanamayla iç temizleniyor bir nevi. Agrı ise rahmin toparlamasının göstergesidir. Sıkıntı etmeyin. Geçmiş olsun.