MSultann Gaz damlaları kullandım neler neleeeer ama inanın faydası olmuyor sadece kısa süreliğine rahatlatıyor kısacık. Uzun süre gaz sancıları oluyor bebeklerin büyüdükçe kendiliğinden geçiyor. Sürekli gaz masajları yapardık kızıma , ben yediklerime içtiklerime çok dikkat ederdim sütten gaz oluşuyor çünkü. Şimdi yeniden uykusuz gecelerim ve gazlı günlerimiz olucak kendimi ona hazırlıyorum bende 🤭