deletedmom947 Daha öncede post açmıştım rahim ağzı kısalığı konusunda, başına gelen birçok kişi varmış. 25. haftadayım 2 gün önce ultrasonda 29mm ölçüldü rahim ağzı. Proluton iğne oldum ve gece yatmadan Progestan kullanıyorum. Dün iyiydim ama bugün karnımda ağrı var adet sancısı gibi. Pek hafif sayılmaz. Çok korkutuyor şuan beni bu ağrı. Böyle sancılar normal mi yoksa doktora gitmeli miyim?
deletedmom947 Kubraunlu aradım, gel alttan bi bakalım dedi şuan daha çok stres yaptım. Hastane yarım saat uzaklıkta bana şimdi o yol bitmez😢
Kubraunlu deletedmom947 inş bir sorun yoktur canım bende 9. Haftada kanama geçirmiştim benim doktor 2 saat uzaklıkta dua ede ede gitmiştik sende öyle yap inş sorun yoktur 🤲🏻