Tuba04 ASM ve hastane arasinsa tark var . Hastanede teşvik adı altında aldığımız bir ücret var üniversite mezunlarınin aldığı perdormans sonucu ortaya çıkan bir fayat oluyor . 700 küsur hisey . ASM de teşvik sistemi daha farklı . ASM de bulunduğunuz hasta sayısı baktığınız gebe yaşlı sayısı bu konuda etkili . ASM de nöbet yok bayram tatil idari izinler tatil . Hastanede aralıksız çalışma . Her hangi bir bayram calisabilirsinuz resmi tatilde çalışırsınız . Ziraatte bakıp ham maasi söyleyeyim size