Karman34 Merhaba bebeğin ense kalınlığı 8 çıktı perinatoloji de 3,6çıkmış amino sıvısı alınacak test sonucu temiz çıkan varmı acaba ?
Gecee1 Benimde bebeğimin ense kalınlığı 7 mm çıkmıştı ama karından sıvıyı kabul etmedim riskli diye bende burda kalıyim yüksek çıkıp sağlıklı doğum yapan varmı acaba😔
Karman34 Gecee1 pek çok doktor ile görüşme yaptım 18.haftadan sonra alınır ise risk çok düşük oluyormuş . Birde fetal dna var ama onun doğruluk oranı çok düşükmüş ondan dolayı bu işlemi tercih ettik
Karman34 Gecee1 sağlıkla doğan çok duydum ancak sadece down sendromu için değil kitle gibi kanser hücresi var ise onlarda çıkıyormuş biz daha çok ondan dolayı karar verdik biliyorsunuz bazı hastalıklar artık anne karnında çözüme kavuşabiliyor
Lunaaa92 Karman34 Allah sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah, iyi bir perinatoloğada görünün isterseniz 🙏🏻
Karman34 Lunaaa92 zaten perinatolojiye gittim onlar yönlendiriyor . Amin teşekkür ederim hepimizin 🙏🏻