Elif-Turan5036 Doğumumu yaptım kızlar ilk gebeliğimdi hikayemi daha müsait bir zamanda yazacağım merak ettiğini birşey varsa sorun. Not: suni sancı ile doğum yaptım bebeğimin kaka yapma ve kalp atışları zayıflığı ihtimali olduğu için 39+3
sliya30 Elif-Turan5036 hayırlı olsun benim de bir Zeyneb im var ❤️ şimdide oğlum gelecek ve sabah nişanım geldi dua beklerim 😇
Mucize2023 Elif-Turan5036 Hayırlı olsun hayırlı evlat olsun inşallah 💐🌸 darısı başımıza inşaallah 33+2 haftalık benim prensesim 🥰
Elif-Turan5036 Emanetimi_bekliyorum devlette yaptım. Canım kontrollere özele gittim son. Haftalarda devlete gittim doğumu devlette yapacağım için çünkü doğum ücreti çok. Pahalı burda